dimecres, 24 d’agost del 2011

Muts i a la gàbia!

Després de donar-hi moltes voltes, avui he decidit no escriure res. I no és que no en tingui ganes o em senti pressionat pel meu orgull, senzillament és que no em dóna la gana, no vull i punt. Quan és que no, és que no... Estic fart d'escodrinyar-me el cervell cada matí en recerca d'aquella idea original que desenvolupada amb virtuosisme afalagui el meu esperit aventurer i vegi la llum en l'alegria d'ésser rebut amb dignitat pels rodamons. Menysprear l'inspiració d'aquest moment no em fa feliç, però deixar d'escriure mots i estalviar l'enginy d'ordenar-los, em calfreda la disbauxa que revifa la feblesa i corromp el meu encís. Tot això per no res. Ja us ho he dit i ho repeteixo, avui he decidit no escriure res. Muts i a la gàbia!

2 comentaris:

  1. Doncs, jo no faré cap comentari. Au!

    ResponElimina
  2. Caram, "a lo tonto a lo tonto", per no escriure res, has omplert vuit línies...
    De tota manera, subscric el que (no)diu Jpmerch, au!

    ResponElimina