dimarts, 13 de setembre del 2011

Demà serà un altre dia

Dimarts tretze. Quina mala sort! Avui tot el que em surti malament serà culpa del dia de Mart perquè cau en 13. Ho veus? No serà culpa meva com el reste de l'any, no! Serà degut a l'inoportunitat en la coincidència de dos valors del calendari que sumen 'mala sort'. No passa res. És qüestió d'anar amb compte pel carrer, restant possibilitats a l'atac de l'escull. Vigilar de no ensopegar amb una relliscosa pell de plàtan, que no s'ens cagui un alegre colom amb gastroenteritis al damunt, i que si ens cau una maleïda gàrgola al cap, tinguem reflexos per esquivar-la. Demà serà un altre dia. Dimecres catorze... Ni millor ni pitjor, diferent.

4 comentaris:

  1. Com que duc la mala sort de sèrie, aplicant aquesta teoria, mai no tinc la culpa de res.

    ResponElimina
  2. Això de les supersticions... no sé jo. A mi el 13 és un número que m'agrada. I que sigui dimarts... bé, seria millor divendres (divendres 13 millor?), però què hi farem, és el que hi ha.

    ResponElimina
  3. El millor que pots fer és no fer-ne cas, però no vessis la sal, per si un cas XD

    ResponElimina
  4. ...evitar gats negres, escales, miralls... buf! Creuem els dits amb una pota de conill a la butxaca per si de cas... Que hi hagi sort!

    ResponElimina