dilluns, 10 d’octubre del 2011

Els interioristes del terrat

He anat a la perruquería i m'estic redistribuint el cap. Tinc uns nusos que no hi ha qui els desgavelli i haig d'acabar amb tanta punta esgarriada que em trepana el pensament. Penso que entre rínxol i rínxol hi col.locaré un envà per separar els inconvenients de les virtuts, i per dalt hi faré passar un canalet a l'estil romà per hidrogenar les meves idees pensides... si la perruquera ho creu convenient, és clar! Sempre és bo escoltar els professionals del tallacabell... els psicòlegs de la pinta... els tisorers enraonadors... els interioristes del terrat. El que dubto és si ampliar l'avinguda Clenxa per alleugerir-ne la circulació o fer-m'hi una rambla empedrada plena de botiguers d'altres països que acabin de desordenar-me els pocs impulsos elèctrics que m'arriben al cervell. Eh! Les patilles ni les toqui, que d'això m'agrada tenir-ne! Poder les hauriem d'il.luminar amb halògens encastats per realçar-ne els laterals... Ummm... i al clatell (ben rapadet per notar els pèls rígids a contrapèl) m'hi posa un parquet sintètic per on llisquin els residus fluvials. Perfecte! Què li dec?

2 comentaris: