dijous, 21 de juliol del 2011

On es desen els blogs?

On es desen els blogs? On es guarden les meves paraules? A quin indret han anat a parar? Aquelles lletres en fila índia fent cua des de la capital fins al punt final, on són? Unes agupides, d'altres estiragassades, n'hi ha fent flexions, i també de contorsionistes! Algunes amb un punt a sobre el cap. M'en recordo de totes, estimo cadascuna d'elles… Tinc enyorança d'aquells menuts que un dia vaig desar prement 'publica un missatge'. Ara ja són grans. Són grans i han vist món! Tots juntets, això si. Qui sap si algun dia tornaran a casa. Han passat tants ports, han creuat tantes IPs… Ha transcorregut tant de temps… Poder alguna paraula, poder algun mot ingrat vindrà de visita el cap de setmana. Els puc veure, puc jugar amb ells, però m'agradaria acaronar-los altre cop si vinguessin per Nadal. Els ho diré. Els hi enviaré un email. Jo, si de cas, els esperaré entre parèntesi assegut a l'asterisc de la porta del router per donar-los una forta abraçada quan vinguin i tornar-los a sentir meus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada